donderdag 10 januari 2013

werken als gigolo



Het is geen alledaags beroep. Hoe kwam je erbij om gigolo te worden?
Ik wist dat ik goed was in wat ik graag deed en de stap om er geld voor beginnen te vragen, kwam eigenlijk met een lachende opmerking van een meisje. Ze zei dat ik er geld voor zou moeten vragen. Sindsdien polste ik altijd eerst eens hoe mensen over het onderwerp dachten voor ik ze vertelde dat het mijn nieuwe 'beroep' was. En ik zei het vlakaf tegen de meisjes die geïnteresseerd waren.

Wat gaf de doorslag om er echt mee te beginnen?
De eerste keer dat een meisje er effectief in meeging. Ik was toen net 18 geworden en had een klein jaar ervaring. Mijn grootste voordeel was mijn uithouding. Vaak kwam ik zelf niet klaar, maar dan stopte ik gewoon, omdat het meisje echt niet meer kon.

Wanneer ben je gestopt als gigolo?
Een jaar later. Het voelde te veel aan als werk. Er was een druk die ik ervoor nooit gevoeld had. Ik had het geld niet nodig, dus voor mij hoefde het zo niet verder te gaan.



Gigolo’s halen veel geld binnen. Wat verdiende jij eraan?
Als ik geld vroeg, was het 50 euro. Ze gaven dat cash. In ’t zwart natuurlijk. Ik vroeg voor elke date evenveel. Of het nu een paar uur duurde of een hele nacht. Als beginner vond ik dat goed.

Hoeveel seksdates heb je in die periode gehad?
Ongeveer één per maand maar. Ik gaf ook af en toe ‘gratis proefjes’, als een soort reclame. Dus zo’n dertien als gigolo. Al dan niet gratis. Of misschien iets meer, ik weet het niet meer.

"Ik gaf ook af en toe gratis proefjes, als een soort reclame"


Je was zelf net volwassen toen je begon. Hoe oud waren de vrouwen waarmee je het deed?
Tussen 16 en 29. Die 16-jarige was een rijkeluiskindje dat de ervaring wilde hebben. Een verhaal voor haar vriendinnetjes. Volgens haar heb ik haar niet ontmaagd. Een ander meisje heb ik wel ontmaagd.

Had je ook klanten met partners?
Zeker, ik ben daar nog voor bedreigd geweest. Ze had haar mond niet kunnen houden. Maar die man draaide bij en zei dat het mijn schuld niet was. Het meisje zelf heb ik achteraf niet meer terug gezien.

Het lijkt me niet praktisch om aan klanten te raken. Hoe vond jij je klanten?
Op feesten. En stom genoeg zelfs op facebook.

Heb je ooit dingen gedaan die te ver gingen?
Nee, mijn klanten hadden geen extreme wensen. Een keer was het op een kerkhof en een ander meisje vroeg of ik zo veel mogelijk van mijn hand in haar wou steken. Dat meisje was zelf een hoer trouwens. Normaal neukten we enkel voor de fun, maar toen wou ze me betalen om zelf eens dat gevoel van macht te hebben. het blijft spannend om te werken als gigolo, zowieso omdat je vrouwen steeds beter leert kennen.

Sommige prostituees willen niet te intiem zijn met hun klanten. Op de mond kussen hebben ze bijvoorbeeld liever niet. Waren er bepaalde dingen die jij niet deed?
Nee, daar trok ik me weinig van aan. Enkel condooms waren een must. Ik probeerde mijn klanten ook emotioneel te behagen. Maar als ik zei dat ze mooi waren, meende ik het ook wel elke keer. Ik had altijd het geluk dat ik de mooiere vrouwen aantrok.

 
Was je zelf tevreden met je keuze om te beginnen te werken als gigolo?
In het begin was het vooral een egoboost. Ik was er goed genoeg in om geld te kunnen vragen. Maar ik heb er ook veel spijt van gehad. Er zijn veel vriendschappen en relaties mis gelopen, niet iedereen denkt er even liberaal over. Als ik er nu weer mee zou starten, dan veel subtieler. In mijn vriendenkring zou niemand het mogen weten.

6 opmerkingen:

  1. ik wil zo graag gigolo worden en heb veel ervaring erg veel ervaring maar het probleem is dat ik nog maar 16 ben kan iemand me erbij helpen? danku.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi dames ik ben valeri 41 jaar uit amsterdam werk jigolo 0685448883 mobil voor meer info danke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vano uit Alkmaar.ik zou jou wenzen graag willen laten uit komen,respect en genot zijn altijd belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben gigolo voor vrouwev en mannen en homo en tranny mijn nr+32492527218

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben romario 30 jaar en wil voor de dames zijn in goede en slechte tijden ik ben een man die vrouwen altijd respecteer en altijd op een gezellige manier met vrouwen om gaan bel me of sms me op 0633335192

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo ik ben ook zoek naar een vaste sexmaatje ook voor vaker of meer
    +32492527218 whatspp

    BeantwoordenVerwijderen